Kurczak faszerowany kremowym farszem z ricotty i szpinaku

Fit grill nie może obyć się bez pysznego mięsa. Pierś z kurczaka nadziewana przepysznym farsze na bazie serka ricotta i świeżego szpinaku przyprawiona papryką słodką i chilli jest przepysznym daniem na fit przepis z grilla. Kurczak dzięki nadzieniu jest bardzo soczysty i pyszny.

Nadziewaj pierś poprzez nacięcie całej piersi wzdłuż przez środek, tworząc kieszonkę. Mięso posmaruj olejem z przyprawami. Podawaj z sałatką z pomidorów z cebulą i olejem lnianym oraz ryżem brązowym lub inną ulubioną kaszą.

Szaszłyki drobiowe z warzywami i szynką szwarcwaldzką z sosem balsamicznym

Prosta potrawa na zdrową przekąskę na fit grill. Szaszłyki robi się szybko, szybko się grilluje i świetnie smakuje. Podawaj przeróżne kolorowe warzywa. Najlepsze warzywa to papryka, cebula i pieczarki. Kurczak to jest bardzo dobre mięso. W połączeniu z szynką szwarcwaldzką i sosem balsamicznym smakuje wybornie. Do szaszłyków można dodawać ketchup albo sos jogurtowy. Świeże pieczywo pełnoziarniste będzie pasowało idealnie i zapewni odpowiednią podaż błonnika. Takimi pysznymi szaszłykami można zajadać się bez obaw.

Sałatka Cesar z grzankami i grillowanym udźcem z indyka

Sałatki są pyszne, bardzo sycące i są zawsze dobrym pomysłem na fit przepisy na grilla. Potrawy złożone ze świeżych warzyw, pysznego mięsa oraz aromatycznym sosem są najlepszym sposobem by zapewnić dużą sytość.

Sałata lodowa, papryka i pomidorki koktajlowe to pyszne warzywa wpisujące się świetnie do tej sałatki. Dodaj kukurydzę i zgrillowany pyszny udziec z indyka. Grzaneczki można zrobić samemu poprzez pokrojenie pełnoziarnistego pieczywa w niewielką kosteczkę a następnie zgrillowanie na tacce z ulubionymi przyprawami. Grzanki nadają cudowną chrupkość. Całość znakomicie uzupełnia cudowny sos czosnkowy na bazie jogurtu naturalnego.

Jabłko z masłem orzechowym i domowymi lodami o smaku solonego karmelu

Lubisz słodkie fit przepisy na grilla? Co możesz na grilla dietetycznego zrobić w wersji deseru? Pieczone gorące jabłko z dodatkiem masła 100% orzechów pasuje bardzo dobrze. Do tego zaserwuj przepyszne lody domowe dietetyczne o smaku solonego karmelu. Słodkości nigdy za dużo – na diecie też można.

Takie przekąski robi się bardzo prosto. Poza tym, że są proste i szybkie są niezwykle pyszne! Masło orzechowe jest wysokokaloryczne, ale wystarczy łyżka, by potrawa była smaczna. Musisz tego spróbować. Jeśli szukasz więcej inspiracji, sprawdź także ten artykuł z pomysłami na dania z grilla.

Czy będąc na diecie mogę jeść potrawy z grilla?

Każdy z nas jest na diecie. Niejednokrotnie dieta spędza wielu osobom sen z powiek. Dieta bowiem nie oznacza stricte diet redukcyjnych, na których trzeba się katować i przechodzić na głodówki (tylko według powszechnie panujących MITÓW). Bycie na diecie kojarzy się właśnie z rezygnacją z ulubionych potraw. Niesłusznie. Nie należy wręcz narzucać sobie ogromnych restrykcji. Takie zabiegi sprawiają, że efekty nie będą z Tobą na długo i skutecznie zniechęcą do podejmowania walki o zredukowanie nadmiernej ilości kilogramów. Pojęcie diety oznacza bowiem to jaki człowiek ma model żywienia na co dzień. Nie ma powodów by na imprezach typu grill rezygnować z lubianego jedzenia.

Nie wiesz czy możesz jeść jedzenie z grilla? Oczywiście, że możesz! Nawet powinieneś! Nie można sobie usunąć z życia imprez rodzinnych, w tym na przykład grilla. Najważniejszą rzeczą, którą trzeba wiedzieć to fakt, że we wszystkim trzeba zachować umiar. Tym należy się kierować.

Fit grill krok po kroku, czyli najlepsze przepisy i pomysły na potrawy z grilla krok po kroku
Fit grill krok po kroku, czyli pomysły i przepisy na dietetyczne potrawy z mięsa i warzyw

Jak zrobię zdrowy grill? To wbrew pozorom nie jest trudne. Główną zasadą jest stosowanie zamienników. Każde potrawy możesz wykonać w zdrowszej wersji.

Jakie potrawy z grilla mogę zjeść, jeśli chcę zrzucić zbędne kilogramy?

Możesz jeść wszystko. Podstawową zasadą zdrowego stylu życia jest zachowanie zdrowego rozsądku. Za redukcję masy ciała i tkanki tłuszczowej odpowiada po prostu jedzenie mniejszej ilości jedzenia niż potrzeba. Jeśli jesteś zdrowy i nie masz przeciwwskazań możesz nawet zjeść karkówkę. Ważniejsze są ilości. Zjesz plaster karkówki, a nie pięć.

Pyszne przekąski w formie zdrowszych słodyczy bez dodatku cukru, warzywne słupki z humusem lub warzywne chipsy z ulubionymi sosami to dobry wybór.

Jeśli jednak bardzo chcesz to jest wiele sposobów na to by sprawić, że dania z grilla będą bardzo wartościowe i zarazem smaczne. Co na grilla dietetycznego jest warte polecenia? Zastosuj poniższe podpowiedzi.

Przydatne podpowiedzi, jeśli chcesz zwiększyć walory zdrowotne żywności

Warto wiedzieć jakie są sposoby na zrobienie zdrowego grilla. Małe kroczki, które nie są zbyt obciążające dla psychiki. Jesz co lubisz, ale z użyciem innych produktów.

  • Zamień pieczywo z mąki pszennej na mąki z pełnego ziarna. To samo tyczy się mąk, makaronów, kasz i ryżu.
  • Zamiast majonezu klasycznego warto używać majonezu o obniżonej kaloryczności.
  • Lepszym wyborem będą napoje bez dodatku cukru typu cola zero. Od czasu do czasu można, a to znacznie zmniejsza wartość energetyczną wypitych napoi.
  • Nie stroń od warzyw.
  • Zamiast dodawać cukier do deserów warto dodawać erytrytol lub kylitol. Jeśli dodajesz mąkę do deseru użyj tej pełnoziarnistej.
  • Umiar jest najważniejszy. Imprezy nie są codziennie więc jedzenie słodkości czy bardziej tłustego mięsa w jeden dzień nie sprawi, że się przytyje. Jeśli pragniesz jednak zadbać o zdrowie korzystaj z powyższych prostych zaleceń.
  • Jeśli czujesz się źle, bo zjadłeś za dużo można bez problemu pójść na spacer lub na rower by poczuć się lepiej.

Jeśli już wiesz, jak zrobić zdrowego grilla, to teraz pozostało tylko korzystać z okazji i przygotować przepyszne dania do jedzenia.

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?
Oceń
Dla 0,0% czytelników artykuł okazał się być pomocny